عسگری:داورمتخلف باید پاسخگوی رفتار زشت خود باشد
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 1:21 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 

 

عسگری:داورمتخلف باید پاسخگوی رفتار زشت خود باشد

حسین عسگری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با ببان اینكه تا این لحظه از این داور نزد مراجع قضایی و فدراسیون فوتبال شكایتی نكرده است، افزود: درحال برگزاری كلاس داوری بودیم كه این فرد با حضور در مجموعه شرایط نامساعدی را بوجود آورد كه با دخالت شركت كنندگان در كلاس و رییس مجموعه ختم به خیر شد.

وی با اشاره به روال شركت داوران دركلاس های ارتقای داوری،افزود:مسوولان كمیته داوران برای برگزاری كلاس های داوری، ابتدا با مسوولان هیات های استانی مكاتبه كرده و مسوولان هیات نیز داوران برگزیده خود را با توجه به نیاز استان به كمیته داوران معرفی می كنند كه نام این داور در فهرست اسامی داوران هیات تبریز نبود.

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ادامه داد: با این تفاسیر این داور نمی توانست دركلاس ها شركت كند كه البته نمی دانم با چه ترفندی وارد ورزشگاه شده و در كلاس حاضر شده بود.

عسگری با بیان اینكه این شخص پیش از این نیز برای هیات استان و مسوولان كمیته داوران استان مشكلاتی را ایجاد كرده است،افزود: این شخص سابقه خوبی درداوری ندارد و امروزنیز درنظر داشت با ایجاد شرارت در كلاس شركت كند كه خوشبختانه با اقدامات به موقع مسوولان ورزشگاه و دخالت نیروی انتظامی وی دستگیر و از ورزشگاه خارج شد.

رییس دپارتمان داوری درخاتمه عنوان كرد: پس از بازگشت به تهران گزارش مفصل این واقعه را به مسوولان فدراسیون فوتبال ارائه خواهم كرد تا دراین باره تصمیم گیری كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان